خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/30 - 13:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علی حدادی مطرح کرد

کمبود برخی سرانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی در حوزه ورزش و آموزش شهرستان ساوجبلاغ

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با اشاره به کمبود برخی سرانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی در شهرستان ساوجبلاغ، گفت: کمبود سرانه‌هایی چون ورزش، آموزش و بهداشت سبب شده تا مردم شریف این شهرستان دچار زحمت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی حدادی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان چهارباغ که با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار شهرستان چهارباغ و سایر اعضا برگزار شد، ضمن انتقاد از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف محوله، گفت: جذب اعتبار یکی از مسئولیت‌های مهم مسئولین دستگاه‌های اجرایی است اما متأسفانه برخی مدیران کل استان در انجام این مهم کوتاهی می‌کنند لذا باید از فرصت باقی مانده و پیش از بازگشت به خزانه برای اخذ آن اقدام کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در ادامه با اشاره به کمبود برخی سرانه‌ها و زیرساخت‌های اساسی در این شهرستان، گفت: کمبود سرانه‌هایی چون ورزش، آموزش و بهداشت سبب شده تا مردم شریف این شهرستان دچار زحمت شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر لزوم تکمیل و ادامه‌ی پروژه جاده‌ی سهیلیه به سمت زعفرانیه و اتصال به ضلع جنوبی شهرستان چهارباغ تأکید کرد و ادامه داد: اصلاح هندسی محور مهم جاده کمالشهر تا هشتگرد ضروری است زیرا این جاده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در کاهش ترافیک اثربخش خواهد بود.

 وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به افزایش ۲۱ درصدی بودجه و اعتبار شهرستان چهارباغ نسبت به سال گذشته ضروری است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به افزایش بودجه این شهرستان و جبران عقب ماندگی ها اقدام کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380673
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار